Gwarancja

Gwarancja szybkiej dostawy

W przypadku zamówienia towaru z płatnością kartą płatniczą, przelewem na rachunek GoPay albo za zaliczeniem pocztowym, który jest dostępny w magazynie, do godz. 10:00, wyślemy Ci ten towar na miejsce na całym terenie Polski jeszcze tego samego dnia (dotyczy tylko dni roboczych) tak, że towar będzie dostarczony na drugi dzień do domu. W przypadku, gdy zamówisz towar po godz. 10:00, zostanie on wysłany następnego dnia i pojawi się u Ciebie za 2 dni. Jeżeli dojdzie z naszej winy do opóźnienia z wysłaniem przesyłki, to koszty związane z przewozem pokrywamy MY! O tym fakcie chcemy Cię koniecznie poinformować.

W przypadku płatności przelewem na rachunek, towar wysyłamy dopiero po dopisaniu odpowiedniej kwoty na nasz rachunek, czyli że to, jak szybko wyślemy towar, zależy wyłącznie od Ciebie.

Gwarancja BEZPŁATNEJ wymiany towaru

Czy zdarzyło Ci się kiedyś tak, że po rozpakowaniu paczki z towarem zamówionym w naszym e-shopie, stwierdziłeś, że towar nie odpowiada Twoim oczekiwaniom? Jeżeli tak, to możesz w czasie do 30 dni od chwili odebrania paczki, zwrócić go do nas i wymienić na inny towar. Rozumiemy, że nie zawsze uda się wybrać właściwy rozmiar odzieży, kolor albo tylko trzeba wymienić podarunek, który Ci się do niczego nie przyda. Kupujcie bez problemów.

WYMIANY DOKONUJEMY CAŁKOWICIE BEZPŁATNIE

Informacje, co robić, kiedy chcemy wymienić towar znajdują się TUTAJ.

Gwarancja zwrotu towaru w terminie do 30 dni

Oferujemy Wam możliwość zwrotu towaru po upływie 14 dni terminu ustawowego, nawet do 30 dni od daty odebrania towaru.

Dla ułatwienia i przyspieszenia wymiany prosimy przestrzegać następującej procedury, która znajduje się w sekcji Warunki zakupu/Zwrot towaru.

Gwarancja zadowolenia

Z własnego doświadczenia wiemy, że wszystko się może zdarzyć, na przykład, że w towarze pojawi się wada (naprawialna lub nie), a Wy będziecie zmuszeni reklamować ten towar. Nie jest to coś przyjemnego ani dla Was, ani dla nas i dlatego zdecydowaliśmy się usatysfakcjonować Was tak, że do każdej uzasadnionej reklamacji, czyli uznanej przez nas reklamacji, dołączymy Wam niewielki prezent.

Co zrobić, jeżeli towar trzeba reklamować, dowiecie się w sekcji Warunki/Reklamacje.

Gwarancja jakości usług

Wierzymy, że będziesz z nas zadowolony, a nasze produkty sprawią Ci przyjemność. Nasze usługi i troska o klienta jest stale doskonalona tak, aby każdemu z Was zapewnić indywidualne podejście, na które zasługujecie. Staramy się być blisko Was, korzystamy z LiveChatu, e-maili albo telefonu, szybko reagować i jak najszybciej załatwiać wszystkie sprawy w celu Waszego pełnego zadowolenia.

Może z czegoś jesteś niezadowolony? Napisz nam o tym na info@mimulo.pl. Każda Twoja uwaga jest dla nas wyzwaniem, aby nie powtarzać swoich błędów i nieustannie polepszać poziom naszych usług.