Koszty dostawy
Przewoźnik Przy zamówieniu
do 199 zł ponad 199 zł
GLS 20,99 zł GRATIS
 
Koszty i sposób płatności
Metoda płatności Cena
Pobranie 6,99 zł
Płatność kartą online (GO PAY) GRATIS
 
Metody płatności
1. Za pobraniem

Płatność przy odbiorze towaru od kuriera lub listonosza. Płatność przyjmuje kierowca firmy kurierskiej lub listonosz.

2. Płatność kartą online

Płatność online za pomocą karty MasterCard, Maestro lub VISA to wyjątkowo wygodna i szybka metoda płatności za Twoje zamówienie. Podczas płatności tą drogą wykorzystywany jest protokół bezpieczeństwa 3D secure, minimalizujący ryzyko związane z płatnościami przez internet. Po wyborze tej metody płatności użytkownik zostaje przekierowany do interfejsu banku, gdzie przebiega cała transakcja. Taka płatność zostaje zaksięgowana na naszym koncie w ciągu kilku minut, a zamówienie zostaje wysłane niezwłocznie.

Czas dostawy

Dokładamy wszelkich starań, aby towar został do dostarczony jak najszybciej.

Przy zamówieniu towaru do 10:00 godz. i wybranej płatności (za pobraniem, kartą kredytową) zobowiązujemy się oddać towar kurierowi jeszcze w tym samym dniu (ważny tylko w dni powszednie).

Kurier GLS doręcza przesyłki zazwyczaj do 24 godzin, czyli towar jest u Ciebie następnego dnia od zamówienia. W przypadku, gdy zamówienie jest złożone po 10:00 godz., towar zostanie wysłany następnego dnia, więc otrzymasz towar w ciągu 2 dni.

Jeżeli nie mamy zamówionego towaru w magazynie lub z innego powodu nie możemy go wysłać, poinformujemy Cię o tym telefonicznie oraz powiemy Ci, jak należy dalej postępować (otrzymasz informację dotyczącą dostępności towaru, zaproponujemy Ci inny podobny produkt, uzgodnimy możliwość anulowania zamówienia).

W przypadku, jeżeli towar nie będzie dostępny w magazynie dostawcy, zastrzegamy sobie prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży. Jeżeli niedostarczony towar został wcześniej opłacony i uzgodnimy anulowanie zamówienia, zwrot płatności za zamówienie otrzymasz w terminie 7 dni od wprowadzenia w życie uzgodnień.

Administrator sklepu internetowego CARERO s.r.o. nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki przekazane do doręczenia firmie GLS. W przypadku nieotrzymania przesyłki skontaktuj się z nami mailowo na info@mimulo.pl lub telefonicznie pod numerem +48 223 070 868.