Prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni

Masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.

Zwracany towar nie powinien nosić śladów użytkowania, powinien być nieuszkodzony i kompletny (tj. powinien zostać zwrócony wraz ze wszystkimi akcesoriami, kartą gwarancyjną, instrukcją obsługi itp.).

W celu łatwego i szybkiego załatwienia reklamacji należy postępować zgodnie z poniższymi krokami:

1. Skontaktuj się z nami przez e-mail info@mimulo.pl, w wiadomości podaj następujące informacje:

  • imię i nazwisko osoby, która złożyła zamówienie;
  • adres;
  • numer telefonu.

2. Po przetworzeniu e-maila skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, najpóźniej kolejnego dnia roboczego, i uzgodnimy z Tobą między innymi sposób zwrotu towaru.

3. Towar należy starannie zapakować i przesłać na adres:

CARERO s.r.o.

Jablunkov 994

739 91 Jablunkov, Czechy

4. W celu odesłania towaru można również skorzystać z usług firmy kurierskiej, jednak trzeba to z nami wcześniej uzgodnić telefonicznie.

5. Jeżeli wszystko będzie w porządku, pieniądze zwrócimy Ci przelewem na konto w ciągu 14 dni. Jeżeli produkt był użytkowany i jest częściowo zużyty, wyliczymy koszty związane z przywróceniem go do stanu pierwotnego, uwzględniając szkodę powstałą na towarze, a następnie określimy, o jaką kwotę zostanie obniżona zwracana suma.

Pieniądze możemy zwrócić dopiero po otrzymaniu zwracanego produktu. Rzeczywiste poniesione koszty to suma kosztów rozpatrzenia i realizacji zamówienia, wysyłki, pakowania oraz kosztów transportu.

Wymiana towaru

Jeżeli zamówiłeś(-aś) towar, który Ci nie odpowiada, możesz go wymienić w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Rozumiemy, że nie zawsze uda się wybrać odpowiedni rozmiar ubrania, kolor lub po prostu chcesz wymienić prezent, który Ci nie odpowiada. Rób zakupy bez obaw.

Wymiany dokonasz bez wychodzenia z domu.

Jak postępować, gdy chcesz wymienić towar:

1. Towar nie może nosić śladów prania lub zużycia, idealnie jeśli będzie miał oryginalne opakowanie.

2. Utwórz nowe zamówienie, wkładając do koszyka produkt, na który chcesz wymienić wcześniej zakupiony produkt. Wybierz sposób dostawy (nie zapłacisz za nią, ale musi zostać wybrana), a w uwagach napisz WYMIANA TOWARU. Dzięki temu będziemy wiedzieć, że chodzi o wymianę i zarezerwujemy produkt do momentu, aż kurier dostarczy nam wymieniany towar.

W przypadku wymiany może dojść do sytuacji, że wybrany produkt będzie miał taką samą cenę jak produkt zwracany lub, że wybrany produkt będzie droższy niż produkt zwracany – w takiej sytuacji skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy Cię, jaką kwotę trzeba będzie dopłacić.

3. Skontaktuj się z nami przez e-mail info@mimulo.pl, w wiadomości podaj następujące informacje:

  • imię i nazwisko osoby, która złożyła zamówienie;
  • adres;
  • numer telefonu;
  • ID i nazwę towaru, który chcesz wymienić.

4. Po przetworzeniu e-maila skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, najpóźniej kolejnego dnia roboczego.

5. Towar należy starannie zapakować i oczekiwać na przyjazd firmy kurierskiej.

6. Jak tylko kurier dostarczy nam przesyłkę na wymianę i wszystko będzie w porządku, a towar będzie dostępny w magazynie, przesyłka zostanie niezwłocznie wymieniona i wysłana następnego dnia roboczego. Cały proces wymiany przebiegnie w ciągu maks. 7 dni.