Wiemy z własnego doświadczenia, że wiele może się wydarzyć, na przykład w produkcie może ujawnić się wada (możliwa do naprawienia lub nie), a Ty będziesz zmuszony(-a) zareklamować produkt. W przypadku reklamacji postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami, aby proces przebiegał sprawnie.

Postępowanie w przypadku reklamacji towaru:

1. Skontaktuj się z nami przez e-mail na info@mimulo.pl, w wiadomości podaj następujące informacje: 

    • imię i nazwisko osoby, która złożyła zamówienie;
    • numer zamówienia, dowodu dostawy lub faktury;
    • adres;
    • numer telefonu;
    • powód (krótki opis) reklamacji;
    • dołącz zdjęcia wady.

2. Otrzymanie e-maila potwierdzimy najpóźniej następnego dnia roboczego. Konsultant poinformuje Cię, co należy wysłać, czy wystarczy tylko część produktu, czy należy odesłać cały produkt wraz z akcesoriami.

3. Towar należy starannie zapakować i przesłać na adres:

CARERO s.r.o.

Jablunkov 994

739 91 Jablunkov, Czechy

Jeśli jest to duża przesyłka o wadze ponad 20 kg lub np. fotelik dziecięcy, po wcześniejszym uzgodnieniu możemy zorganizować odbiór przesyłki bezpośrednio od Ciebie z domu oraz jej transport przez firmę kurierską. W przypadku uzasadnionej reklamacji koszty transportu reklamowanego towaru ponosimy my.

4. Poinformujemy Cię o wyniku rozpatrzenia reklamacji.