UMOWA SPRZEDAŻY

W przypadku towarów ofertą zawarcia umowy sprzedaży jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia towaru przez Kupującego i złożenie zamówienia w zakładce Koszyk. Niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia przez operatora sklepu internetowego, Kupujący otrzyma na adres poczty elektronicznej potwierdzenie otrzymania zamówienia, które nie jest jednoznaczne z potwierdzeniem przyjęcia oferty zawarcia umowy sprzedaży. W tym momencie nie ma już możliwości zmiany zamówienia, ponieważ zostaje ono natychmiast przekazane do magazynu w celu weryfikacji dostępności towaru i rezerwacji dostępnych pozycji z zamówienia celem ich pakowania i wysyłki.

Firma CARERO s.r.o. nie ponosi odpowiedzialności za błędy powstałe w trakcie transmisji danych.

Poprzez zawarcie umowy sprzedaży Kupujący oświadcza, że zapoznał się z Warunkami Handlowymi, włącznie z warunkami reklamacji, i akceptuje ich postanowienia.

Zawarta umowa jest archiwizowana przez Sprzedawcę przez okres co najmniej pięciu lat od momentu jej zawarcia, nie dłużej jednak niż wymagają tego właściwe przepisy prawne, w celu jej skutecznej realizacji, i nie jest udostępniana osobom trzecim nie zaangażowanym w niej.

TERMIN DOSTAWY

Dokładamy wszelkich starań, aby towar został jak najszybciej dostarczony od momentu złożenia zamówienia.

W przypadku zamówienia złożonego do godziny 09:30 i wyborze płatności za pobraniem zamówiony towar wysyłamy w ten sam dzień (dotyczy zamówień złożonych wyłącznie w dni robocze). Firma kurierska GLS ma termin dostawy 24 godziny, więc towar jest dostarczony na drugi dzień. W przypadku zamówienia złożonego po godzinie 09:30 towar zostanie wysłany następnego dnia, więc zostanie dostarczony po 2 dniach od zamówienia.

W przypadku wyboru płatności przelewem na rachunek bankowy towar zostanie wysłany po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

Jeżeli zamówionego towaru nie ma w danej chwili na magazynie lub z jakiegoś powodu nie możemy go wysłać, poinformujemy o tym Państwa telefonicznie i uzgodnimy dalsze postępowanie (podamy termin dostępności towaru, zaproponujemy inny podobny produkt, uzgodnimy anulowanie zamówienia).

Zastrzegamy sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadku, gdy towar będzie niedostępny u dostawcy. Jeżeli wpłynęła płatność za towar, którego nie możemy dostarczyć i zamówienie zostało anulowane, kwotę zamówienia zwrócimy do 7 dni od uzgodnienia anulowania zamówienia.

W przypadku wyboru płatności przelewem na rachunek bankowy towar jest zarezerwowany dla Kupującego na okres 7 dni. Jeżeli po upływie tego okresu nie zostanie zaksięgowana na naszym koncie wpłata za zamówienie, włącznie z kosztami przesyłki, zamówienie i rezerwacja towaru zostaną anulowane.

Administrator sklepu internetowego CARERO s.r.o. nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki przekazane do doręczenia firmie GLS. W przypadku niedoręczenia przesyłki prosimy o kontakt mailowy na adres info@mimulo.pl lub telefoniczny pod numerem +48 223 070 868.

W przypadku uszkodzenia przesyłki - rozdarta lub w inny sposób uszkodzona paczka - należy wypełnić formularz uszkodzenia przesyłki i nie odbierać przesyłki od przewoźnika. Jednocześnie należy nas poinformować, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę z przewoźnikiem.

Jeżeli paczka nie jest uszkodzona, natomiast w paczce znajduje się uszkodzony towar, który najwyraźniej został uszkodzony w trakcie dostawy, należy zgłosić reklamację do 2 dni roboczych od dnia doręczenia paczki, dotyczy firmy GLS.

W przypadku odmowy przyjęcia przesyłki przez Kupującego, administrator sklepu internetowego www.mimulo.pl zastrzega sobie prawo do odzyskania kosztów powstałych w związku z wysłaniem i zwrotem nieodebranego zamówienia i kosztów wysłania faktury.

CENY

Ceny towarów i usług podane są na stronie internetowej www.mimulo.pl w złotych, zawierają podatek VAT oraz wszelkie opłaty wynikające z ustawy. Koszty dostawy różnią się w zależności od wybranego sposobu dostawy, przewoźnika i formy płatności.

CENY DOSTAWY

Metoda płatności

Przy zamówieniu

do 479 zł

ponad 479 zł

Pobranie

21,98 zł

6,99 zł

Płatność kartą online (GO PAY)

 14,99 zł

 GRATIS

 
FORMA PŁATNOŚCI

Dostępne formy płatności za zamówienie złożone na www.mimulo.pl:

1. Płatność za pobraniem

Przy odbiorze towaru od przewoźnika. Kwotę odbiera bezpośrednio kurier firmy kurierskiej.

 Koszt 6,99 Zł

2. Płatność kartą (płatność online)

Płatność online kartą MasterCard lub VISA to wygodny i szybki sposób zapłaty za zamówienie. Płatność jest zabezpieczona usługą 3D secure, która minimalizuje ryzyko związane z przesyłaniem środków finansowych. Po wybraniu tej formy płatności Kupujący zostaje przekierowany na stronę banku-wystawcy w celu realizacji transakcji. Płatność wpływa na nasze konto w ciągu kilku minut i zamówienie jest natychmiast przekazywane do realizacji.

 3. Płatność na rachunek GoPay

Bardzo szybka metoda płatności dla klientów korzystających z bramki płatności banków: Česká Spořitelna, Komerční Banka, Raiffeisen Bank, ČSOB, mBank, UniCredit, Fio Banka, AirBank, GEMoney Bank. Płatność wpływa na nasze konto w ciągu kilku minut. Przy korzystaniu z tej metody Kupujący jest na bieżąco informowany o postępie procesu płatności.

REKLAMACJE

Z doświadczenia wiemy, że wszystko może się zdarzyć, np. towar będzie wadliwy (wada naprawialna lub nie), i będziecie Państwo zmuszeni reklamować produkt. Nie jest to przyjemna sytuacja ani dla Państwa, ani dla nas. 

 Postępowanie w przypadku konieczności reklamacji produktu:

1. Skontaktuj się z nami przez e-mail na info@mimulo.pl, w wiadomości podaj następujące informacje: 

    • imię i nazwisko osoby, która złożyła zamówienie;
    • numer zamówienia, dowodu dostawy lub faktury;
    • adres;
    • numer telefonu;
    • powód (krótki opis) reklamacji;
    • dołącz zdjęcia wady.

2. Otrzymanie e-maila potwierdzimy najpóźniej następnego dnia roboczego. Konsultant poinformuje Cię, co należy wysłać, czy wystarczy tylko część produktu, czy należy odesłać cały produkt wraz z akcesoriami.

3. Towar należy starannie zapakować i przesłać na adres:

CARERO s.r.o.

Jablunkov 994

739 91 Jablunkov, Czechy

Jeśli jest to duża przesyłka o wadze ponad 20 kg lub np. fotelik dziecięcy, po wcześniejszym uzgodnieniu możemy zorganizować odbiór przesyłki bezpośrednio od Ciebie z domu oraz jej transport przez firmę kurierską. W przypadku uzasadnionej reklamacji koszty transportu reklamowanego towaru ponosimy my.

4. Poinformujemy Cię o wyniku rozpatrzenia reklamacji.

 

Anulowanie zamówienia przez Sprzedawcę

Sprzedawca zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia w przypadku, gdy podana cena towaru jest ewidentnie błędna (to znaczy, że cena produktu jest wyraźnie niższa, niż średnia cena rynkowa) zgodnie z § 2001 KC.

PRAWO ZWROTU TOWARU DO 14 DNI

Masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.

Zwracany towar nie powinien nosić śladów użytkowania, powinien być nieuszkodzony i kompletny (tj. powinien zostać zwrócony wraz ze wszystkimi akcesoriami, kartą gwarancyjną, instrukcją obsługi itp.).

W celu łatwego i szybkiego załatwienia reklamacji należy postępować zgodnie z poniższymi krokami:

1. Skontaktuj się z nami przez e-mail info@mimulo.pl, w wiadomości podaj następujące informacje:

  • imię i nazwisko osoby, która złożyła zamówienie;
  • numer zamówienia lub dowodu dostawy lub faktury;
  • adres;
  • numer telefonu
  • numer konta.

2. Otrzymanie e-maila potwierdzimy najpóźniej następnego dnia roboczego.

3. Towar należy starannie zapakować i przesłać na adres:

CARERO s.r.o.

Jablunkov 994

739 91 Jablunkov, Czechy

4. W celu odesłania towaru można również skorzystać z usług firmy kurierskiej, jednak trzeba to z nami wcześniej uzgodnić.

5. Jeśli wszystko będzie w porządku, zwrócimy Ci pieniądze na Twoje konto najpóźniej w ciągu 14 dni.

Cena zakupu nie może zostać zwrócona, dopóki nie otrzymamy zwróconego towaru.

WYMIANA TOWARU GRATIS

Jeżeli zamówiłeś(-aś) towar, który Ci nie odpowiada, możesz go wymienić w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Rozumiemy, że nie zawsze uda się wybrać odpowiedni rozmiar ubrania, kolor lub po prostu chcesz wymienić prezent, który Ci nie odpowiada. Rób zakupy bez obaw.

Wymiany dokonasz bez wychodzenia z domu.

Jak postępować, gdy chcesz wymienić towar:

1. Towar nie może nosić śladów prania lub zużycia, idealnie jeśli będzie miał oryginalne opakowanie.

2. Utwórz nowe zamówienie, wkładając do koszyka produkt, na który chcesz wymienić wcześniej zakupiony produkt. Wybierz sposób dostawy (nie zapłacisz za nią, ale musi zostać wybrana), a w uwagach napisz WYMIANA TOWARU. Dzięki temu będziemy wiedzieć, że chodzi o wymianę i zarezerwujemy produkt do momentu, aż kurier dostarczy nam wymieniany towar.

Jeśli wymieniany towar ma wyższą wartość, zapłacisz tylko różnicę. Dopłatę zapłacisz za pobraniem przy odbiorze nowego zamówienia. Jeśli chcesz zapłacić różnicę przelewem, napisz do nas tę informację w nocie zamówienia lub dodaj do paczki.

3. Skontaktuj się z nami przez e-mail info@mimulo.pl, w wiadomości podaj następujące informacje:

  • imię i nazwisko osoby, która złożyła zamówienie;
  • numer pierwotnego zamówienia, dowodu dostawy lub faktury;
  • numer nowego zamówienia;
  • adres;
  • numer telefonu;

4. Otrzymanie e-maila potwierdzimy najpóźniej następnego dnia roboczego.

5. Towar należy starannie zapakować i oczekiwać na przyjazd firmy kurierskiej.

6. Jak tylko kurier dostarczy nam przesyłkę na wymianę i wszystko będzie w porządku, a towar będzie dostępny w magazynie, przesyłka zostanie niezwłocznie wymieniona i wysłana następnego dnia roboczego. Cały proces wymiany przebiegnie w ciągu maks. 7 dni.

ANULOWANIE ZAMÓWIENIA PRZEZ SPRZEDAWCĘ

Sprzedawca zastrzega sobie prawo anulowania całego zamówienia lub jego części w przypadku, gdy:

  • towar nie jest już produkowany lub dostarczany lub dostawca towaru wyraźnie zmienił cenę produktu. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji, Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Kupującym w celu uzgodnienia dalszego postępowania. W przypadku, gdy Kupujący zapłacił już część lub całość kwoty zakupu, kwota ta zostanie zwrócona na rachunek bankowy lub adres Kupującego w jak najkrótszym możliwym terminie.
  • jeżeli nastąpi wyraźna zmiana ceny produktu, za którą Sprzedawca kupuje towar u dostawcy, a Sprzedawca nie wiedział o tej zmianie w chwili potwierdzania zamówienia Kupującego. Sprzedawca ma obowiązek przed odstąpieniem od umowy poinformować Kupującego o zmianie ceny produktu i spróbować uzgodnić realizację zamówienia. W przypadku, gdy realizacja zamówienia nie zostanie potwierdzona, Sprzedawca ma prawo odstąpić od umowy.
WYSYŁANIE WIADOMOŚCI HANDLOWYCH I GROMADZENIE COOKIES 

Kupujący wyraża zgodę na wysyłanie informacji związanych z produktami, usługami lub sklepem internetowym www.mimulo.cz na adres poczty elektronicznej lub numer telefonu komórkowego Kupującego zgodnie z ustawą nr 480/2004 Dz.U.

Kupujący wyraża zgodę na zapisywanie plików cookies w swoim komputerze.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Sprzedawca oświadcza, że przy opracowywaniu danych osobowych Kupującego będzie postępować zgodnie z ustawią nr 101/2000 Dz.U. o ochronie danych osobowych, w obowiązującym brzmieniu. Dane osobowe Kupującego będą gromadzone i opracowywane przez Sprzedawcę za pośrednictwem zabezpieczonej elektronicznej bazy danych tak, aby nie doszło do nadużycia, wyłącznie w celu:

  • realizacji przedmiotu umowy zawartej między Sprzedawcą a Kupującym
  • przedstawienia oferty dalszych zakupów lub usług Kupującemu.

Sprzedawca zobowiązuję się do ochrony danych osobowych Kupującego. Dane te nie zostaną przekazana przez Sprzedawcę żadnej osobie trzeciej za wyjątkiem przypadków, kiedy udostępnienie danych (np. adres i telefon) jest warunkiem niezbędnym do realizacji dostawy towaru Kupującemu.

EET

Zgodnie z ustawą o rejestracji sprzedaży, sprzedający jest zobowiązany wystawić pokwitowanie nabywcy. Odbiorca sprzedaży uchowa dochód uproszczonym systemem, tzn. jest on zobowiązany do zarejestrowania dochodów do organów podatkowych w ciągu 5 dni.

Utworzeniem zamówienia nabywca zgadza się z przejęciem rachunku elektronicznie w sieci.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Jeżeli którekolwiek z postanowień warunków handlowych jest nieważne lub bezskuteczne, albo takim się stanie, zostanie zastąpione postanowieniem, którego sens jest możliwie najbliższy postanowieniu nieważnemu lub bezskutecznemu. Nieważność lub bezskuteczność takiego postanowienia nie wpływa na ważność pozostałych postanowień.