Często stawiane pytania

Czy muszę się rejestrować przy zakupie?

Nie, przy zakupie na naszych stronach rejestracja nie jest wymagana. Ale rejestrując się uzyskujesz dalsze zniżki i korzyści.

Czy towar mogę również odebrać osobiście?

Tak, towar po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się, można również odebrać osobiście w naszym zakładzie.

Jak postępować przy reklamacji towaru?

Z własnego doświadczenia wiemy, że wszystko się może zdarzyć, na przykład, że w towarze pojawi się wada (naprawialna lub nie), a Wy będziecie zmuszeni reklamować ten towar. Co zrobić, jeżeli towar trzeba reklamować, można przeczytać TUTAJ.

Jak postępować w przypadku, gdy otrzymam uszkodzoną przesyłkę?

W przypadku uszkodzenia przesyłki – rozerwana albo uszkodzona paczka, nie odbieramy przesyłki od przewoźnika i niezwłocznie wypełniamy z przewoźnikiem formularz o uszkodzeniu przesyłki. Jednocześnie prosimy o poinformowanie nas o tym, abyśmy mogli tę sprawę załatwić z przewoźnikiem.

Jeżeli paczka nie jest uszkodzona, a wewnątrz paczki znajdziesz uszkodzony towar, widocznie podczas transportu, to musisz to reklamować w czasie do 2 dni roboczych od wykonania transportu, obowiązują warunki GEIS.

W przypadku odmowy odebrania przesyłki przez klienta, prowadzący sklep internetowy www.mimulo.pl zastrzega sobie prawo do rekompensaty kosztów związanych z transportem przesyłki do klienta i z powrotem oraz kosztów wysłania faktury.

Czy mogą zwrócić zakupiony towar?


Oferujemy Wam możliwość zwrotu towaru po upływie 14 dni terminu ustawowego, nawet do 30 dni od daty odebrania towaru. Jak postępować, należy przeczytać w sekcji Warunki zakupu/Gwarancja.

Chciałbym wymienić towar. Co trzeba zrobić?

Zamówiłeś towar w naszym e-shopie i po rozpakowaniu paczki stwierdziłeś, że towar nie spełnia Twoich oczekiwań? Wtedy w terminie do 30 dni od chwili, w której odebrałeś przesyłkę, możesz go zwrócić i wymienić na inny towar. Kupujcie bez problemów. Jak postępować przy wymianie towaru, dowiecie się TUTAJ.

Jak mogę sprawdzić, czy towar jest w magazynie?

W szczegółach towaru jest podana informacja o aktualnej dostępności w magazynie. Te dane podajemy na przykład, jako Dostępne z magazynu (szt.): ponad 5 szt. Jeżeli dla konkretnego towaru jest podana liczna pozycji magazynowych, to towar jest w magazynie, czyli jest natychmiast gotowy do wysyłki. Jeżeli przy towarze jest podana liczba dni do dostawy, to oznacza to czas dostarczenia towaru od producenta do naszego magazynu.