Reklamacje i wymiana towaru

Bezpłatna wymiana towaru

Czy zdarzyło Ci się kiedyś tak, że po rozpakowaniu paczki z towarem zamówionym w naszym e-shopie, stwierdziłeś, że towar nie odpowiada Twoim oczekiwaniom? Jeżeli tak, to możesz w czasie do 30 dni od chwili odebrania paczki, zwrócić go do nas i wymienić na inny towar. Rozumiemy, że nie zawsze uda się wybrać właściwy rozmiar odzieży, kolor albo trzeba wymienić podarunek, który Ci się do niczego nie przyda. Kupujcie bez problemów.

WYMIANY DOKONUJEMY CAŁKOWICIE BEZPŁATNIE

Całą wymianę można przeprowadzić wygodnie ze swojego domu.

Co robić, kiedy chcemy wymienić towar:

1. Towar nie może nosić śladów prania albo zużycia i idealnie byłoby, gdyby był w oryginalnym opakowaniu.

2. Tworzymy nowe zamówienie tak, że do koszyka wkładamy towar, na który chcemy zamienić ten poprzedni, już zakupiony. Klasycznie wybieramy transport (za który już nie będziecie płacić, ale pozycję trzeba wypełnić), a w uwagach wpisujemy WYMIANA TOWARU. My będziemy wiedzieć, że chodzi tu o wymianę i towar będziemy rezerwować, aż do czasu doręczenia nam tego poprzednio nabytego towaru przez kuriera.

W przypadku wymiany może dojść do tego, że:

  • wybrany towar będzie mieć taką samą cenę, jak zwracany

albo

  • wybrany towar będzie mieć wyższą cenę, niż zwracany – w takim przypadku skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy, jaką kwotę trzeba będzie dopłacić

3. Jak tylko zamówienie zostanie utworzone, wypełnij ten formularz: Formularz Reklamacyjny i wyślij go do nas. Wypełnienie tego formularza jest ważne nie tylko dla nas, ale i dla spółki przewozowej, która odbierze ten towar od Ciebie.

4. Po wypełnieniu formularza skontaktujemy się z Tobą telefonicznie najpóźniej w następnym dniu roboczym.

5. Prosimy odpowiednio zapakować towar i oczekiwać na przyjazd spółki przewozowej.

6. Jak tylko kurier dostarczy do nas przesyłkę na wymianę i wszystko się będzie zgadzać, a nowy towar będzie dostępny w magazynie, zostanie on odwrotnie wymieniony i wysłany w następnym dniu roboczym. Cała wymiana może potrwać maks. 7 dni.

Zwrot towaru w terminie do 30 dni

Oferujemy Wam możliwość zwrotu towaru po upływie 14 dni terminu ustawowego, nawet do 30 dni od daty odebrania towaru.

Wymagamy, aby zwracany towar był nieuszkodzony, bez oznak zużycia i oczywiście kompletny (tj. z całym wyposażeniem, kartą gwarancyjną, instrukcją, itp.).

Wykorzystanie tego przedłużonego terminu zwrotu towaru nie jest możliwe w przypadku wyrobów, które otrzymaliście w wyniku postępowania reklamacyjnego (wymiana na inny towar).

Dla ułatwienia i przyspieszenia wymiany prosimy przestrzegać następującej procedury:

1. Wypełnij ten formularz: Formularz Reklamacyjny (którego częścią jest zwrot towaru) i prześlij go do nas.

2. Po wypełnieniu formularza skontaktujemy się z Tobą telefonicznie najpóźniej w następnym dniu roboczym.

3. Prosimy odpowiednio zapakować towar i wysłać na adres:

CARERO s.r.o.
Jablunkov 994
739 91 Jablunkov

Czechy

4. Do odebrania tego towaru będzie można skorzystać z usług spółki przewozowej, pod warunkiem, że opłata za ten transport 8 zł zostanie Ci odliczona od wysokości kwoty zwrotu.

5. W przypadku, gdy wszystko będzie w porządku, zwrócimy Ci pieniądze przelewem na podany rachunek najpóźniej w terminie 30 dni. W przypadku, gdy towar był używany albo jest częściowo zużyty, naliczymy koszty związane z doprowadzeniem towaru do pierwotnego stanu. Obliczymy szkodę, która powstała w towarze i o taką kwotę zmniejszymy zwracaną sumę.

6. Ceny kupna nie możemy zwrócić przed otrzymaniem towaru z powrotem. Rzeczywiście poniesione koszty są ustalone, jako suma kosztów przetwarzania i załatwienia zamówienia, spedycji, pakowania i przewozu.

Reklamacje

Z własnego doświadczenia wiemy, że wszystko się może zdarzyć, na przykład, że w towarze pojawi się wada (naprawialna lub nie), a Wy będziecie zmuszeni reklamować ten towar. Nie jest to coś przyjemnego ani dla Was, ani dla nas i dlatego zdecydowaliśmy się usatysfakcjonować Was tak, że do każdej uzasadnionej reklamacji, czyli uznanej przez nas reklamacji, dołączymy niewielki prezent.

Co zrobić, jeżeli towar trzeba reklamować?

1.Prosimy skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza reklamacyjnego. Formularz znajduje się TUTAJ.

2. Po wypełnieniu formularza skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, najpóźniej w następnym dniu roboczym. Z konsultantem trzeba ustalić, co trzeba wysłać, czy wystarczy tylko wadliwa część, czy też trzeba dostarczyć kompletny produkt łącznie z wyposażeniem.

3. Prosimy odpowiednio zapakować towar i wysłać na adres:

CARERO s.r.o.
Jablunkov 994
739 91 Jablunkov

Czechy

4. O wyniku reklamacji będziemy Cię informować, a w przypadku uznania reklamacji dołączymy dla Ciebie niewielki podarunek, jako rekompensatę za oczekiwanie na załatwienie reklamacji.

Jeżeli chodzi o dużą albo ciężką przesyłkę przekraczającą 20 kg albo na przykład o fotel samochodowy, to po wcześniejszym ustaleniu z Tobą możemy zapewnić odebranie i transport przesyłki bezpośrednio z Twojego domu za pośrednictwem spółki przewozowej. W przypadku uzasadnionej reklamacji pokrywamy koszty transportu reklamowanego towaru.