Regulamin sklepu

Postanowienia ogólne

Sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym www.mimulo.pl prowadzony jest przez CARERO s.r.o., nr id.: 28108272, NIP: CZ28108272, z siedzibą: Písek 311, 73984 Písek, Republika Czeska, tel: +48223070868, e-mail: info@mimulo.pl.

Adres do składania reklamacji i serwisu: Jablunkov 994, 739 91 Jablunkov, Republika Czeska.

Stosunki i wzajemne prawa i obowiązki między Sprzedawcą a Kupującym, który nie składa zamówienia w ramach własnej działalności gospodarczej lub zawodowej, są regulowane przez niniejsze Ogólne Warunki Handlowe, które są wiążące dla obu stron (zwane dalej Warunkami Handlowymi), a także przez właściwe przepisy prawne, przede wszystkim zgodnie z postanowieniami ustawy nr 89/2012 Dz.U., Kodeks cywilny oraz z ustawą nr 634/1992 Dz.U. o prawach konsumenta, w obowiązującym brzmieniu.

Umowa sprzedaży

W przypadku towarów ofertą zawarcia umowy sprzedaży jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia towaru przez Kupującego i złożenie zamówienia w zakładce Koszyk. Niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia przez operatora sklepu internetowego, Kupujący otrzyma na na adres poczty elektronicznej potwierdzenie otrzymania zamówienia, które nie jest jednoznaczne z potwierdzeniem przyjęcia oferty zawarcia umowy sprzedaży. W tym momencie nie ma już możliwości zmiany zamówienia, ponieważ zostaje ono natychmiast przekazane do magazynu w celu weryfikacji dostępności towaru i rezerwacji dostępnych pozycji z zamówienia celem ich pakowania i wysyłki.

Firma CARERO s.r.o. nie ponosi odpowiedzialności za błędy powstałe w trakcie transmisji danych.

Poprzez zawarcie umowy sprzedaży Kupujący oświadcza, że zapoznał się z Warunkami Handlowymi, włącznie z warunkami reklamacji, i akceptuje ich postanowienia.

Zawarta umowa jest archiwizowana przez Sprzedawcę przez okres co najmniej pięciu lat od momentu jej zawarcia, nie dłużej jednak niż wymagają tego właściwe przepisy prawne, w celu jej skutecznej realizacji, i nie jest udostępniana osobom trzecim nie zaangażowanym w niej.

Termin dostawy

Dokładamy wszelkich starań, aby towar został jak najszybciej dostarczony od momentu złożenia zamówienia.

W przypadku zamówienia złożonego do godziny 10:00 i wyborze płatności za pobraniem zamówiony towar wysyłamy w ten sam dzień (dotyczy zamówień złożonych wyłącznie w dni robocze). Firma kurierska GLS ma termin dostawy 24 godziny, więc towar jest do Państwa dostarczony na drugi dzień. W przypadku zamówienia złożonego po godzinie 10:00 towar zostanie wysłany następnego dnia, więc zostanie Państwu dostarczony po 2 dniach od zamówienia.

W przypadku wyboru płatności przelewem na rachunek bankowy towar zostanie wysłany po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

Jeżeli zamówionego towaru nie ma w danej chwili na magazynie lub z jakiegoś powodu nie możemy go wysłać, poinformujemy o tym Państwa telefonicznie i uzgodnimy dalsze postępowanie (podamy termin dostępności towaru, zaproponujemy inny podobny produkt, uzgodnimy anulowanie zamówienia).

Zastrzegamy sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadku, gdy towar będzie niedostępny u dostawcy. Jeżeli wpłynęła płatność za towar, którego nie możemy dostarczyć i zamówienie zostało anulowane, kwotę zamówienia zwrócimy do 7 dni od uzgodnienia anulowania zamówienia.

W przypadku wyboru płatności przelewem na rachunek bankowy towar jest zarezerwowany dla Kupującego na okres 7 dni. Jeżeli po upływie tego okresu nie zostanie zaksięgowana na naszym koncie wpłata za zamówienie, włącznie z kosztami przesyłki, zamówienie i rezerwacja towaru zostaną anulowane.

Administrator sklepu internetowego CARERO s.r.o. nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki przekazane do doręczenia firmie GLS. W przypadku niedoręczenia przesyłki prosimy o kontakt mailowy na adres info@mimulo.pl lub telefoniczny pod numerem +48223070868.

W przypadku uszkodzenia przesyłki - rozdarta lub w inny sposób uszkodzona paczka - należy wypełnić formularz uszkodzenia przesyłki i nie odbierać przesyłki od przewoźnika. Jednocześnie należy nas poinformować, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę z przewoźnikiem.

Jeżeli paczka nie jest uszkodzona, natomiast w paczce znajduje się uszkodzony towar, który najwyraźniej został uszkodzony w trakcie dostawy, należy zgłosić reklamację do 2 dni roboczych od dnia doręczenia paczki, dotyczy firmy GLS.

W przypadku odmowy przyjęcia przesyłki przez Kupującego, administrator sklepu internetowego www.mimulo.pl zastrzega sobie prawo do odzyskania kosztów powstałych w związku z wysłaniem i zwrotem nieodebranego zamówienia i kosztów wysłania faktury.

Ceny

Ceny towarów i usług podane są na stronie internetowej www.mimulo.pl w złotych, zawierają podatek VAT oraz wszelkie opłaty wynikające z ustawy. Koszty dostawy różnią się w zależności od wybranego sposobu dostawy, przewoźnika i formy płatności.

Ceny dostawy

Przy zamówieniu

powyżej 156 zł

Przy zamówieniu

do 156 zł

Płatność za pobraniem 6,25 zł 21,75 zł

Przelew bankowy

GRATIS 15,50 zł
Płatność online kartą płatniczą GRATIS 15,50 zł

Forma płatności

Dostępne formy płatności za zamówienie złożone na www.mimulo.pl:

1. Płatność za pobraniem

Przy odbiorze towaru od przewoźnika. Kwotę odbiera bezpośrednio kurier firmy kurierskiej.

Koszt 6,25 Zł

2. Przelew na rachunek bankowy

Towar zostanie wysłany po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. W przypadku wyboru tej formy płatności termin wysyłki zamówienia przedłuża się o 1-2 dni ze względu na transfer pieniędzy.

Rachunek bankowy:

numer rachunku: PL84 1140 1049 0000 2320 4700 1001 / SWIFT: BREXPLPWBIB

nazwa rachunku: mBank

tytuł przelewu: numer zamówienia

3. Płatność kartą (płatność online)

Płatność online kartą MasterCard lub VISA to wygodny i szybki sposób zapłaty za zamówienie. Płatność jest zabezpieczona usługą 3D secure, która minimalizuje ryzyko związane z przesyłaniem środków finansowych. Po wybraniu tej formy płatności Kupujący zostaje przekierowany na stronę banku-wystawcy w celu realizacji transakcji. Płatność wpływa na nasze konto w ciągu kilku minut i zamówienie jest natychmiast przekazywane do realizacji.

4. Płatność na rachunek GoPay

Bardzo szybka metoda płatności dla klientów korzystających z bramki płatności banków: Česká Spořitelna, Komerční Banka, Raiffeisen Bank, ČSOB, mBank, UniCredit, Fio Banka, AirBank, GEMoney Bank. Płatność wpływa na nasze konto w ciągu kilku minut. Przy korzystaniu z tej metody Kupujący jest na bieżąco informowany o postępie procesu płatności.

Reklamacje

Z doświadczenia wiemy, że wszystko może się zdarzyć, np. towar będzie wadliwy (wada naprawialna lub nie), i będziecie Państwo zmuszeni reklamować produkt. Nie jest to przyjemna sytuacja ani dla Państwa, ani dla nas. W ramach rekompensaty za kłopot, w przypadku uznanej reklamacji otrzymacie Państwo od nas drobny upominek.

Postępowanie w przypadku konieczności reklamacji produktu:

1. Prosimy o wypełnienie formularza reklamacji: Formularz znajduje się TUTAJ.

2. Po otrzymaniu formularza skontaktujemy się z Państwem telefonicznie, najpóźniej następnego dnia roboczego. Nasz konsultant uzgodni z Państwem, co należy do nas odesłać - czy wystarczy część czy kompletny produkt włącznie z akcesoriami.

3. Towar należy porządnie zapakować i odesłać na adres:

CARERO s.r.o.
Jablunkov 994
739 91 Jablunkov
Republika Czeska

4. Poinformujemy Państwa o rozpatrzeniu reklamacji a w przypadku jej uznania wyślemy Państwu drobny upominek jako rekompensatę za oczekiwanie na rozpatrzenie reklamacji.

W przypadku dużych przesyłek o wadze powyżej 20 kg lub np. fotelika samochodowego, po uprzednim uzgodnieniu z Państwem, zapewnimy odbiór i wysyłkę towaru od Państwa przez przewoźnika. W przypadku uznanej reklamacji pokrywamy koszty wysyłki.

Anulowanie zamówienia przez Sprzedawcę

Sprzedawca zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia w przypadku, gdy podana cena towaru jest ewidentnie błędna (to znaczy, że cena produktu jest wyraźnie niższa, niż średnia cena rynkowa) zgodnie z § 2001 KC.

Prawo zwrotu towaru do 30 dni

Oferujemy Państwu możliwość zwrotu towaru w okresie dłuższym niż ustawowe 14 dni, to jest do 30 dni od dnia odebrania towaru.

Zwracany towar powinien być nieuszkodzony, bez znamion zużycia oraz kompletny (tzn. włącznie z wszelkimi akcesoriami, kartą gwarancyjną, instrukcją itp.).

Przedłużony okres na zwrot towaru nie dotyczy produktów, które otrzymali Państwo w ramach reklamacji (wymiana na nową sztukę).

W celu prostego i szybkiego dokonania zwrotu prosimy postępować następująco:

1. Należy wypełnić i wysłać do nas poniższy formularz: Formularz reklamacji (fragment formularza dotyczący zwrotu towaru) .

2. Po otrzymaniu formularza skontaktujemy się z Państwem telefonicznie, najpóźniej następnego dnia roboczego.

3. Towar należy porządnie zapakować i odesłać na adres:

CARERO s.r.o.
Jablunkov 994
739 91 Jablunkov
Republika Czeska

4. Firma kurierska może również odebrać towar bezpośrednio od Państwa, zwracana kwota za towar zostanie pomniejszona o koszt opłaty 8 zł za tę usługę.

5. Jeżeli wszystko będzie w porządku, pieniądze zwracamy przelewem na konto najpóźniej do 30 dni. W przypadku, gdy produkt był używany i jest częściowo zużyty, wyceniamy koszty związane z doprowadzeniem produktu do pierwotnego stanu oraz powstały ubytek i ustalamy kwotę, o którą zostanie zmniejszona zwracana kwota.

Kwota zakupu zostanie zwrócona dopiero po otrzymaniu zwracanego towaru. Rzeczywiste poniesione koszty stanowią sumę kosztów przygotowania i realizacji zamówienia, ekspedycji, pakowania i wysyłki.

Wymiana towaru GRATIS

Może zdarzyć się sytuacja, że zamówiony w naszym sklepie internetowym produkt nie spełnia Państwa oczekiwań. Do 30 dni od chwili odebrania towaru od przewoźnika jest możliwość zwrotu i wymianu towaru. Rozumiemy, że nie zawsze uda się wybrać właściwy rozmiar czy kolor lub chcą Państwo wymienić nietrafiony prezent. U nas zakupy są przyjemnością.

OFERUJEMY DARMOWĄ WYMIANĘ TOWARU

Wymienicie Państwo towar bez wychodzenia z domu. Postępowanie w przypadku wymiany towaru:

1. Produkt nie może mieć znamion prania lub użytkowania i powinien zostać zwrócony w oryginalnym opakowaniu.

2. Należy dodać do Koszyka nowy produkt, który wybieracie Państwo na miejsce zwracanego i złożyć nowe zamówienie. Wybrać sposób dostawy (nie ponosicie Państwo jej kosztów, ale pole trzeba wypełnić) a w polu Uwagi do zamówienia napisać WYMIANA TOWARU. Jest to dla nas informacja, że chodzi o wymianę towaru i zarezerwujemy wybrany produkt do czasu, aż kurier dostarczy zwrot.

W przypadku wymiany może nastać sytuacja, że:

  • nowy produkt będzie w tej samej cenie, co zwracany lub
  • nowy produkt będzie w wyższej cenie, niż zwracany - w tym przypadku poinformujemy Państwa, jaką kwotę należy dopłacić.

3. Po złożeniu zamówienia należy wypełnić i wysłać poniższy formularz: Formularz reklamacji. Wypełnienie tego formularza jest istotne zarówno dla nas, jak i przewoźnika, który będzie odbierać od Państwa zwrot.

4. Po otrzymaniu formularza skontaktujemy się z Państwem telefonicznie, najpóźniej następnego dnia roboczego.

5. Prosimy o porządne zapakowanie produktu i przekazanie go przewoźnikowi, który się do Państwa zgłosi.

6. Po dostarczeniu nam przez przewoźnika produktu do wymiany, jeżeli wszystko będzie w porządku i zamawiany produkt będzie dostępny, przygotujemy nową przesyłkę i wyślemy ją następnego dnia roboczego. Cały proces wymiany towaru zajmie maks. 7 dni.

Anulowanie zamówienia przez Sprzedawcę

Sprzedawca zastrzega sobie prawo anulowania całego zamówienia lub jego części w przypadku, gdy:

  • towar nie jest już produkowany lub dostarczany lub dostawca towaru wyraźnie zmienił cenę produktu. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji, Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Kupującym w celu uzgodnienia dalszego postępowania. W przypadku, gdy Kupujący zapłacił już część lub całość kwoty zakupu, kwota ta zostanie zwrócona na rachunek bankowy lub adres Kupującego w jak najkrótszym możliwym terminie.
  • jeżeli nastąpi wyraźna zmiana ceny produktu, za którą Sprzedawca kupuje towar u dostawcy, a Sprzedawca nie wiedział o tej zmianie w chwili potwierdzania zamówienia Kupującego. Sprzedawca ma obowiązek przed odstąpieniem od umowy poinformować Kupującego o zmianie ceny produktu i spróbować uzgodnić realizację zamówienia. W przypadku, gdy realizacja zamówienia nie zostanie potwierdzona, Sprzedawca ma prawo odstąpić od umowy.

Wysyłanie wiadomości handlowych i gromadzenie cookies

Kupujący wyraża zgodę na wysyłanie informacji związanych z produktami, usługami lub sklepem internetowym www.mimulo.cz na adres poczty elektronicznej lub numer telefonu komórkowego Kupującego zgodnie z ustawą nr 480/2004 Dz.U.

Kupujący wyraża zgodę na zapisywanie plików cookies w swoim komputerze.

Ochrona danych osobowych

Sprzedawca oświadcza, że przy opracowywaniu danych osobowych Kupującego będzie postępować zgodnie z ustawią nr 101/2000 Dz.U. o ochronie danych osobowych, w obowiązującym brzmieniu. Dane osobowe Kupującego będą gromadzone i opracowywane przez Sprzedawcę za pośrednictwem zabezpieczonej elektronicznej bazy danych tak, aby nie doszło do nadużycia, wyłącznie w celu:

  • realizacji przedmiotu umowy zawartej między Sprzedawcą a Kupującym
  • przedstawienia oferty dalszych zakupów lub usług Kupującemu.

Sprzedawca zobowiązuję się do ochrony danych osobowych Kupującego. Dane te nie zostaną przekazana przez Sprzedawcę żadnej osobie trzeciej za wyjątkiem przypadków, kiedy udostępnienie danych (np. adres i telefon) jest warunkiem niezbędnym do realizacji dostawy towaru Kupującemu.

EET

Zgodnie z ustawą o rejestracji sprzedaży, sprzedający jest zobowiązany wystawić pokwitowanie nabywcy. Odbiorca sprzedaży uchowa dochód uproszczonym systemem, tzn. jest on zobowiązany do zarejestrowania dochodów do organów podatkowych w ciągu 5 dni.

Utworzeniem zamówienia nabywca zgadza się z przejęciem rachunku elektronicznie w sieci.

Postanowienia końcowe

Jeżeli którekolwiek z postanowień warunków handlowych jest nieważne lub bezskuteczne, albo takim się stanie, zostanie zastąpione postanowieniem, którego sens jest możliwie najbliższy postanowieniu nieważnemu lub bezskutecznemu. Nieważność lub bezskuteczność takiego postanowienia nie wpływa na ważność pozostałych postanowień.